Sesja po latach - wracam na bloga?

21:53



Nigdy nie robiłam zdjęcie Katie w takim stylu. Mam na myśli bardziej kobiecych. Zawsze były to skromne zdjęcia w raczej uroczych ciuszkach. Po zmianie peruki od razu popatrzyłam na nią z innej perspektywy i stwierdziłam, że w takim wydaniu będzie super wyglądać. Przy okazji pobawiłam się trochę robieniem zdjęć lustrzanką. 
Jak pewnie zauważyliście powolutku coś tutaj wrzucam po DŁUGIEJ PRZERWIE. Nie mogę obiecać, że będę tu regularnie, ale na pewno będę. Zaczynałam tego bloga jako dzieciak zainspirowany blogiem makarreny, a teraz już studiuję i wszystko wygląda zupełnie inaczej. Dalej lalki dają mi wiele radości, dalej je kocham, jednak nie mam już tyle czasu i pieniędzy na to wszystko. Poza tym mam też dużo innych hobby, którym oddałam całe swoje serce i lalki odeszły w cień, więc gdy mam czas wolny zwyczajnie robię te inne rzeczy, które lubię. Uczę się teraz robić zdjęcia i pomyślałam, że lalka to fajna modelka to treningu. Gdy wyjęłam Katie z pudełka i na nią popatrzyłam zrobiło mi się smutno.Ten blog odrywa mnie od całego bożego świata i to w tym lubię. Mogę tutaj być starą dupą "bawiącą się" lalkami i nikt mi nic złego nie powie. 
Myślę o kupnie jakiejś lalki, może się rozkręcę, kto wie. Na pewno będę tu wracać, raz na jakiś czas coś dodam. Na razie świetnie się bawię robiąc zdjęcia wiec poza zwykłymi zdjęciami Katie gdzieś tam będzie mi się wciskać i porobię jej fotki, które będę wam pokazywać. Dziękuję, że mimo mojej nieobecności dalej tu jesteście.











You Might Also Like

1 komentarze

Subscribe