Pierwsze ubranka i imię dla nowej lalki

12:33

Powrót do szycia po długiej przerwie był niesamowicie trudny! Już zapomniałam jak to jest szyć miniaturowe ubranka. Po dwóch dniach bolały mnie palce :D Trochę było walki z maszyną do szycia i znów sobie przypomniałam dlaczego nie lubię szyć na niej małych rzeczy hahah.



Oczywiście wiele ubranek już trafiło do kosza, bo albo za małe, albo źle wyglądają na lalce. W końcu udało mi się coś tam stworzyć co możecie zobaczyć na zdjęciach (niebieska kurteczka jest po starej lalce babrie). Gdy robiłam te zdjęcia zdałam sobie sprawę z tego jak mało ruchliwe jest oryginalne ciałko pullipów. I to był taki impuls przez, który kupiłam obitsu! Mam nadzieję, że przyjdzie niedługo 😃


Udało mi się też znaleźć imię dla mojej lalki 😊 i jest to imię Lisa. Myślę, że bardzo do niej pasuje.





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Lisa to dobre imię i bardzo jej pasuje. Choć nie ma takiego makijażu, trochę mi się kojarzy z japońską gitarzystką bez dłoni, Lisa13. Widać, że to będzie przebojowa dziewczyna. :) Ubranka wyszły fajnie. Można by je jeszcze czymś ozdobić - cekinami, naszywkami, koronką...
    A obitsu kupiłaś lokalnie? Czy zagraniczne przesyłki do nas dochodzą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dodatkami u mnie ubogo ^^ Muszę dokupić jakieś ozdoby i na pewno będę dawać ich więcej.
      Kupiłam z UK. Na szczęście leci kurierem, dostałam też kod do śledzenia i widzę, że wszystko jest okej. Nie powinni mi jej gdzieś na granicy zostawić. Z pocztą z tego co słyszałam jest gorzej

      Usuń
  2. Wszystkie elementy garderoby prezentują się wspaniale. bardzo mi się podobają i nadają się na wiele okazji i do różnych sesji plenerowych :-) Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest. A ubranka bardzo fajnie dla niej dobrane. :)

    OdpowiedzUsuń

Subscribe